torsdag 6 september 2012

Dagens outfit :)

Jag gör som modebloggarna och lägger upp en dagens outfit, även om det här aldrig kommer bli en modeblogg :) 

Efter ett par dagar i min nya klass kom jag fram till att jag var alldeles för underklädd. Jeans,  t-shirt och converse är väl vad jag gärna går klädd i. Men i min klass är det fina blusar, kjolar och uppsatt hår som gäller. Till och med kavajer är en vanlig syn... Så det var bara ut och köpa nya kläder! Idag har jag varit klädd i en härligt mjuk stickad tröja och lila jeans. Kanske inte så wow wow, men lite wow i alla fall :)

3 kommentarer:

  1. Kanske skulle ha blive ett bättre kort om du ha använt spegeln

    SvaraRadera
    Svar
    1. nej, grejen är ju att man bara ska se en liten detalj! :)

      Radera
  2. Oh, nu funkar det ju att kommentera! Vad kul! :)Jag gillar din outfit! Men lila jeans! ;)

    SvaraRadera