söndag 9 september 2012

Söndagkväll

I helgen har jag hängt med Stine, vi har varit förkylda båda två och haft en välbehövlig slapparhelg. Fast mellan alla koppar med varm choklad och tjejsnack har vi också hunnit gjort lite nytta; vi har satt upp några bokhyllor ovanför sängen och en teve! Mitt rum börjar se mer och mer färdigt ut!
 Nu har jag tagit hand om eftermiddagens disk (det är märkligt vad mycket disk två personer kan göra på ett par timmar!) och ska ta det lugnt och ladda inför en ny vecka
Och det gör man på bästa sätt genom mys framför teven med en skål med min favoritfrukt - mango!

3 kommentarer:

  1. Gick det bra med gipspluggarna?

    D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Japp, jag har borrat och pluggat och skruvat efter alla regler :) No worries!

      Radera
  2. Jag vill också ha MANGOOO!!! <3

    SvaraRadera