torsdag 23 augusti 2012

Jag kommer nog drömma om träplugg inatt...

Idag skulle jag möta upp min vän A på Ikea för lite lägenhetsshopping! Tyvärr visade det sig att det visst fanns mer än ett Ikea i närheten, så vi satt på varsitt och väntade på varandra... Hmm, det var då hemskt vilken otur man kan ha! När vi kom på att vi var på olika ställen var det för sent att vända, så det fick bli en ensamrunda istället. Det var faktiskt första gången jag gick själv på Ikea, men det var faktiskt riktigt roligt det med! Jag kom hemsläpandes med tavellister till köket, massa ramar, en vägghylla att ha ovanför sängen, några lampor, överkast, kuddar och en hel del annat. Kvällen har ägnats åt att skruva ihop en byrå, men när klockan visade över midnatt kände jag att det var dags att lägga ner projektet för ikväll. Är man trött kan det visserligen gå snabbt att skruva, men risken finns att det morgonen därpå inte ser riktigt rätt ut... Så nu hoppar jag i säng, så fortsätter jag fixandet imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar