onsdag 21 november 2012

Julstämningen börjar infinna sig

Jag har haft en riktigt hyggelig helg, med tivolibesök, glögg och mys med mina fina vänner! Tivoli är helt otroligt fint nu när de satt upp alla juldekorationer, tusentals lampor, hundratals julgranar och små tomtar! De har alla de vanliga karusellerna öppna, plus fem extra för julen! Jag var så spänd inför tåget julexpressen, men det visade sig att det inte direkt var ett expresståg... :) I år har de temat 'Nordisk jul möter rysk jul', med massor av små julmarknadsbodar och ett hägn med renar i det nordiska området, och ett helt stort ryskt palats med karusell och kafé inuti det ryska området! Tivoli vid jul rekommenderas helt klart!

Jag har såklart bilder att visa, men när jag ska ladda upp dem så står det att jag har använt 100 % av det fria lagringsutrymmet på Blogger... Vad ska man göra så? Borde jag ta bort min gamla aupair-blogg helt? Jag vill ju egentligen spara den, det är så trevligt att gå tillbaka och minnas...

2 kommentarer:

  1. du få skaffa ett nytt google konto å lägga den här bloggen på, då börja ju om från 0 på den nya så att säga

    SvaraRadera
  2. Lyssna nu på storebrors råd!! fof

    SvaraRadera